ताजा समाचार
  • तीजलाई महिला शसक्तिकरणको पर्व बनाऔं : शर्मा
  • जिल्लाको एकमात्रै शल्यक्रिया सहितको प्रसुति सेवा बन्द : सुत्केरी हुन आउनेलाई सास्ती
  • समाचार प्रभाव :‘पाँच वर्षको संघर्षपछि विमलाले नागरिकता पाईन्’
  • किन रोकिदैन बालविवाह ?
  • मेरो छोराले जन्मदर्ता किन नपाउने ?
  • कलिला आमाहरू
  • भरतपुरकी मेयर रेणुको पहिलो निर्णयः महिला र ज्येष्ठ नागरिकलाई निःशुल्क बहिरंग सेवा
  • दोषीमाथि कारबाहीको माग राख्दै शव सडकमा राखेर प्रदर्शन
  • काठमाडौंमा दक्षिण एशियाली महिला सम्मेलन शुरु
  • तराईका किशोरी भन्छन् – ‘बाँधेको पशु स्वतन्त्र होला, हामी बन्दी छौं’
  • सुत्केरी बिदा ६ महिना पुर्याउन पहल
  • बाल विवाह एवम् दाइजो विरुद्ध अभियान्त सम्मानित
  • बालिका बलत्कार गर्ने पक्राउ
  • ‘हेय र भेदभाव हटे मात्रै यौन हिंसा उजागर’
  • रोकिएन असुरक्षित गर्भपतन

    ‘नेपाली महिलाकै यौनिक कथा पस्किने योजना छ’

    प्रकाशित मिति :2017-03-12 15:55:23

    फाल्गुन २५, २०७३- महिला, पुरुष र हाम्रो समाज । जान्ने र बुझ्ने भएदेखि नै लैंगीक विषयमा जान्ने र कुरा सुन्ने र मुल्यांकन गर्न मन लाथ्यो । पछि यसै बिषयमा ऐकेडेमिक रुपले नै अध्ययन गर्ने सोच बनाएँ । जेन्डर एन्ड बुमन स्टडिजमा स्नातक पनि गरें । मैले सुनेको र पढेको जेन्डर स्टडिज् हाम्रो समाजलाई चाहिने अचुक औषधी जस्तै रहेछ । अमेरिकाम यसै बिषयमा अध्ययन गर्न पुगेकी मैले त्यहाँ झनै एड्भान्स तरिकाले जेन्डर पढ्ने बुझ्ने मौका पाएँ ।

    त्यहाँ अध्ययन गर्दा यसको आवश्यकता नेपालमा छ जस्तो लाग्यो । अमेरिकामा ‘भजाईना मोनोलग’ को अभियान अन्तर्गत मैले पनि अभिनय गर्ने मौका पाएकी थिएँ । त्यसमा अमेरिकी सोसाईटी अनुकुल महिलाको यौनिक अधिकारमाथि बहस गरिएको थियो । तर, त्यहाँको परिवेश र हाम्रो समाजमा आकाश–जमिन फरक छ । उनीहरु विभेद सहनु भन्दा पनि आफ्नो शरिरमाथिको अधिकार आफैमा हुनुपर्छ भन्ने आधुनिक मान्यता राख्छन् ।

    खुलेर यौनको बारेमा कुरा गर्न सक्छन् । हामी कहाँ अहिले पनि महिनावारी (रक्तस्राप) हुँदा छाउ बस्ने परम्परा छ । यौन अंगको कुरा गर्नु त परै जाओस आफ्नै अंगको महत्व समेत गर्दैनन् । यो हाम्रो समाजको परम्परागत सोचको प्रभाव हो । दुई वर्ष पहिले अमेरिकाबाट नेपाल फर्किएपछि हाम्री बहिनी संस्थासंग आबद्ध  भएँ । त्यहाँबाटै केहि फरक काम गरु जस्तो लाग्यो । ‘भजाईना मोनोलग’ कोबारे पहिलो पटक सुनाउँदा हाम्री बहिनीमा आबद्ध युवतीहरु लाजले रातै भए । करिव एक महिना उनीहरुलाई यौन के हो ? किन बोल्न आवश्यक छ ? यसको महत्व के छ ? लगायत विषयमा सम्झाउनु पर्यो ।

    पछि उनीहरुले नै यौनका कुन्ठा, उत्साह, सौन्दर्य र भोग्नु परेको हिंसा समेत सुनाए । भजाईना मोनोलग तीन वर्षदेखि निरन्तर देखाउँदै आएकी छु । दुई वर्षयता आफैले निर्देशन गरेर अमेरिकी लेखक इभ इन्सलरको कथामा आधारित नाटक देखाएका हौं । तर,  अब भने नेपाली महिलाकै यौनिक कथा पस्किने योजना छ । किनकी नेपाली परिवेशमा महिलाले यौनका अधिकारमा कुरा गर्नु मात्रै होइन सुन्नु पनि गाह्रो लाग्छ । म चाही यहि लक्ष्यमा छु । कि समाजले महिलाको यौन अधिकार सुन्ने र बुझ्ने हिम्मत राखोस् ।

    पोलिसी लेभलमा महिला अधिकार सुनिश्चित गर्न आन्दोलन आवश्यक छ । यसो हो भन्दैमा व्यक्तिले चुप लागेर बस्नु पर्छ भन्ने छैन । एड्भोकेसी एक्सनमा हुनुपर्छ । अनि परिवर्तन सम्भव छ । हिंसाको कारण महिलालाई समाजले बस्तुको रुपमा हुनुले पनि हो । बस्तु होइन मान्छे भन्नका लागि नै अहिल महिला आवाज चर्किन थालेकोछ । परिवर्तनका लागि सरकार र राज्य ताकेर मात्रै पनि हुँदैन । मेरो विचारमा परिवर्तन म बाटै सुरु हुनुपर्छ जस्तो लाग्छ । हाम्री बहिनीले भजाईना मोनोलग देखाएर तीन दिनमा १ लाख ६० हजार रुपैयाँ रकम जुटाएका छौं । त्यो रकम सबै महिला रोजगारका लागि लगानी हुन्छ । त्यसैले, चेन्ज निड टु एक्सन ।

    हाम्री बहिनीकी प्रोग्राम कोअर्डिनेटर भण्डारी ‘भजाईना मोनोलग’की निर्देशक पनि हुन् ।  

    प्रस्तुती: मधु शाही 

    साभार: कान्तिपुर दैनिक

      Comment Here!

    Related NEWS
    मुख्य खबर

    तीजलाई महिला शसक्तिकरणको पर्व बनाऔं : शर्मा

    -सृजना अर्याल- तीज पर्वका पुरातन मान्यताहरुको जरो वर्तमानमा खोज्न जरुरी भएको भन्दै कार्यक्रमका प्रमुख अतिथी शर्माले

    समाचार प्रभाव :‘पाँच वर्षको संघर्षपछि विमलाले नागरिकता पाईन्’

    -महिला खबर- नागरिकता बनेपछि गरिखाने बाटो खुलेको विमला बताउँछिन् । ‘जे गर्दा पनि नागरिकता चाहिने रहेछ

    किन रोकिदैन बालविवाह ?

    –सन्दिप विक– पछिल्लो समय सूचना प्रविधिको बढ्दो प्रयोगले समेत बालविवाह हुने गरेको पाइन्छ । चितीकै संगिता

    दोषीमाथि कारबाहीको माग राख्दै शव सडकमा राखेर प्रदर्शन

    महिला खबर काठमाडौं । रौतहट गरुडामा निर्माणका लागि खनिएको खाल्डोमा जमेको पानीमा डुबेर शनिबार चार

    तराईका किशोरी भन्छन् – ‘बाँधेको पशु स्वतन्त्र होला, हामी बन्दी छौं’

    -यमुना खनाल- तराईका सीमित परिवारका महिलाहरुले मात्र स्वतन्त्र रुपमा आफ्नो क्षमता अगाडि बढाउन पाएका छन् ।

    Read more
    ताजा अपडेट
    %d bloggers like this: